fredag 24 september 2010

Kärlek & Observatören

Ojoj.. va vi har fullt upp hela tiden, vi har haft föreläsning med Eva-Terez Göhlin, har lärt mig mycket vad det gäller kurvor i Photoshop, grymt lärorikt :)

Snart kommer min älskling hit, om någon timma eller så, ska bli såååå underbart :)
Imorn ska jag fota honom (och mig) i studion, vilket jag även ska göra på söndag, fast då skall jag fota TELE (TonyEmilyLindaElin) :P
Efter helgens studiofotografering kommer det ha blivit 3 bilder inför våran självporträttsuppgift, vilket vi kommer få varje månad.

På måndag blir klassen dumpade i olika städer 7-8 mil från skolan, tills på onsdag. Vi har fått en skriftlig uppgift (Repotage) då vi ska vara "observatör" och skriva om en händelse. Sedan ska vi vara observatör inför något annat fast då det gäller att fota 5 bilder, dessutom ska vi ta oss hem till skolan på egen hand tills onsdag lunch, det återstå att se hur det går.

Ja.. krångligt och nervöst.. men kommer nog bli grymt roligt och spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar