fredag 1 oktober 2010

Fullt upp..





Vi blev ju utskickade i olika städer, då jag och min grupp hamnade i Tranås, första natten spenderades i en lägenhetskällare, inte det mest bekväma direkt. Hårt betonggolv och kallt blev det minsann. Jag åkte däremot hem och sov på internatet andra natten, eftersom jag inte klarade av att sova på ett liknande ställe igen och min packning var förjävlig och jag kände bara att jag skulle bryta ihop vilken sekund som helst. Så en lång dusch och sova i min säng var verkligen inte dumt
Min uppgift blev att det handlade om "Tranås vackra gator" och vägarbete/-arbetare. Bilderna dyker upp här nästa vecka efter redovisning av bilderna.

Igår (torsdags) blev det en liten skolresa till Omberg, riktigt häftig utsikt, där blev även en till uppgift, som dock kommer upp ännu senare, eftersom den inte ska visas förän några veckor men slänger upp några andra bilder :) Dock kanske dem inte är i toppform då jag inte kan redigera dem på den datorn jag sitter vid nu, genom denna skärmen ser dem inte alls bra ut, men det är lite dokumentation :)

Just nu sitter jag hemma hos Magnus och mig, vi har haft det jättemysigt, och imorn ska jag fota honom med band inför deras skiva som snart ska släppas och då skall bilderna vara med i cd´ns booklet. Fick lånat med mig studiotillbehör från skolan, vilket behövs isf. Kommer blir grymt roligt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar